.
.

Damir Maras


U mom srcu tvoje drago ime

Zora je i mjesec mirno spi
dok žmirkavo sunce kreće u svoj dan;
Gdje si sada,o ljubljena ti?
Tko li ti je noćas krao slatki san?

Ja sam noćas bio mjesečevo čedo:
sam u noći sitan ispod zvijezda.
Uzalud mi ruka zagrliti želi
pticu što je davno otišla iz gnijezda...

Samo ove noći da mi te je sresti!!
Ako ne na javi - makar u tvom snu!
Umrijeti bih mog'o zbog poljupca tvoga,
samo još jedanput da te vidim tu...

Zora je i mjesec mirno spi 
dok usnulo sunce kreće u svoj Plan.
Kojem jatu ptico,letiš sada ti
dok za tobom misli odnose moj dan?

Tko zna gdje ćeš biti tada
kad na vijeđe umorne mi sjedne vječni mir?
Golubice bijela,ptico moja mlada,
možda nećeš s nekim slaviti svoj pir.

Bilo kako bilo,ja ću biti tu!
Uza me će teći proljeća i zime...
Sve za što ću znati - budan i u snu -
bit će u mom srcu tvoje drago ime.