.
.

Davorka Flego


Sakrivena

Sakrivam se od tebe
na livadama rascvjetalim
razdragano prebirem
svaki cvijet uspomena
dok u naručju nosim buket
mirisa, dodira, plamena strasti
boje i zvuka
plešem okićena cvijećem
i slušam tvoj glas
što me vodi i zaziva
pleši moja vilo, brže, življe
okretnije i vrti se svijet oko mene
pleši moja vilo. brže
življe, livada blista i sjaji se
pleši moja vilo
ja se vrtim i okrećem
sve nestaje
cvijeće se rasulo, nestao je plamen
ugasle su boje oko mene
mir, tišina gledam i osluškujem
sakrila sam se od tebe
na rascvjetaloj livadi uspomena
ostao je miris i dodir nježnosti
sakriven u cvijetu
cvijet zaboravljen u kosi nakon plesa
da li je tvoja ruka dotakla
pramen moje kose i izvukla misao
ili je ubrala poslijednji cvijet sjećanja
iz rasute kose sa livade
rascvjetale uspomenama znati ćeš
kada u smiraj dana ugledaš
rasplesanu vilu sa cvijetom u kosi
i buketom u ruci
na livadi rascvjetalih uspomena.