.
.

Anđela


Život u cirkusu

Život u cirkusu 
   živim...
Mrak, smijeh i neka tuđa djeca
   nigdje nema...
  crno i bijelo...
Na ivici, maske me plaše
  ako....riječi
Život anđela na
    rubu
Pada zadnja
    suza
prolivena zbog....
Živjeli smo zajedno
  gledali se
Znala sam da zadovoljstva
  tražiš u drugoj
Sav moj život
  na ivici...
u cirkusu
ovijen u crnu kišu
Nikad neću moći slobodno
  da mislim
 cijeli život
Jedno veliko S....
 U cirkusu, pod maskama
mi se mimoilazimo
To me plaši
  daj mi svoju ruku
ajdmo zajedno
  Ostavi sve te budale 
 neka zure u nas
Jer, oni ih se ne mogu riješiti
   Crni anđeli s maskama
   nepredvidivi Prometeju
  došlo je konačno
 i naše vrijeme
   u cirkusu
Hajde da ih sve iznenadimo
   neka zure,
  ta - mi smo bez maski
 i to je to
 u cirkusu
crno i bijelo, a
opet, nigdje nema....!?