.
.

Dida


Mala noćna erotika

Chopin i Chanel broj 5 ...
Moj izbor i drskost na koljenima vatre
U dnu pogleda urlik pijanih mirisa
I vrisak čipke na tebi od tankih niti plamena tkana
Iako su na radiju rekli
Da noćas kiše neće biti 
Dok gledam kako svlačiš zanesene jecaje
Sa rasplesanog tijela
Mokre kapi požude raskopčavaju moje grlo
Klize krote i vežu glad i žeđ u meni
Zamotana u poljupce vjetra
Izvijaš se tražiš lomiš i drhtiš
Bokovi mi tvoji iz ruku žele pobjeći
A dva pijana grozda
Rasplesana nježna topla i meka
Ljepotom njihovom kao da su moje ruke opijene
Pa ih hvataju miluju i stišću
A oni zrelinom svojom sami se u dlanove vraćaju
I podmeću usnama vrelim pupove rascvjetale
Maštom otrovanom tobom
Zalijevam gospodaricu tvojih dubina
I pečatim
Zločesto možda i divlje svakako razuzdano
Nemire vrele
Pa ih razlijevam utiskujem ispod Chanela broj 5
Gdje tvoja mala noćna erotika širi bedra tvoja
I znam
O kako dobro znam
Da moju drskost na koljenima pred tobom
U svojoj loži želiš kao nikada do sada.