.
.

Svemir Putnik

Mademoiselle Chantelle


Madmazel Šatal¸ pojavljuješ se obično niotkuda…
No, znaj! Ja sam te ovih dana u snovima vidio!
Prekrasni, otmjeni, tvoj nježni lik nalazio se svuda
I odmah se mnogima, pa i meni Pjesniku svidio!

Viđena kako graciozno ideš ka obalama Sene
Nasmiješena, ljupka, tako gracioznog hoda…
Pogledi na te, žamor svih uzrasta i poneke žene
Širili su glasine o tebi do nebeskog svoda!

Kažu da si bila na Bijaricu i bezbrižno plivala
Zanosnog osmjeha, smiješeći se naokolo svima…
Rijeka pohvala, zavisti u tvom pravcu se slivala
Zahvalno si vraćala  poljupce, meni i njima!

Mnogi su te sreli za posjete dvorcima na Loari…
Pričajući o tebi poznato, stvarajući legende nove!
O tome  govore slikari, pjesnici i njihovi memoari
Slikajući tvoj prkosni izraz, opijevajući  tvoje snove!

Ovjekovječili su te na Jelisejskim Poljanama…
Kako se šetaš proplancima zabrinuta i zamišljena!
Mnogi su mislili da si tužna, a šalila s nama…
No, ti si zaista bila jadna, nesretna i usamljena!

Vidjeli su te u dvorcu Skarlet kako divno pjevaš…
Zanosno držanje,  ležernost, ples, poznato je svima
Mnogi uživaju dok strasno očima uokolo sijevaš
Čarobne note tvoje govore o ljudskim snovima!

U mislima sam te na obroncima Dordonje sreo
U ulozi Boginje koja je vladala ovim krajem…
Potrčao sam ti u zagrljaj i uputio poljubac vreo
Čineći puste krajolike, tvojim i mojim rajem!